Sunday, May 12, 2013

Petanda Orang Sakit Mental?!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt =)

Tersentap jap hati kecik ni bile duk nengOk memasing pOst kan FB pasal Org yang suke pOst gambor makanan kat media sOsial ni tergOlOng dalam Org yg ade petanda sakit mental.



Ye la, aku kan spesis suke uplOad gambor makanan kan. Kalau bukak IG aku tu, penuh ngan gambOr makanan. Haha. Aku bukan sakit mentak Okeh!

Ye la, kadang kadang tu bile g makan then makanan tu sedap confirm la kan kite nak share ngan Org lain. Walaupun Org lain x leh rase, at least bOleh suggest kat mane tempat makan tu kan..

Same jugak kalu makanan tu yg kite masak sendiri, lepas post kat FB or IG ke, mesti ade kan kawan-kawan yg akan mesej tanye resepi. Sharing is caring beb..

Tak pun, duk upload gambOr kat media sOsial tu sebab hiasan makanan tu cantik ke hape kan.. Tak pun packaging comei.

Lagi satu, Org yg suke makan Or banyak makan ni sebenarnye tak de cenderung nak sakit mental pun. Ye la, kalu dah berselera tu makan je la kan selagi mampu. Kang sat lagi bile dah terbaring sakit, selera makan dah kurang..

Idop untuk makan kan.. Opsss.. Makan untuk idOp..

Pesanan aku, makan tu jangan membazir :) Tapi aku selalu je jugak membazir kalu makan kat kedai then makan tu tak berape nk Okeh la kan. Kalu kat umah kompem la licin :)

so, pada sesiapa yg suke snap gambor and upload kat FB or IG teruskan usaha murni anda. :) saye suke!
Tak denye la penyakit mental tu :)

sesape nk follow IG aku, cari la : NUYUEJANNAH :)

Adioss

p/s : hadoii tetibe tekak ni terbayang mee kari kat pantai Paka. sob sob. ade sesape nk wat deliv ery tak ? *cecepat bukak IG tenung gambor mee kari*

0 comments:

tt