Monday, March 25, 2013

Heh!

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt

=)

Dah seminggu lebih kOt tak de entry baru yg aku publish. Semuanye masuk draft. Sebab?
Ade rase kebOsanan untuk menaip entry panjang panjang.
Tapi tak pe.
Aku tak de followers yg duk menunggu nak membace entry aku kan.
Tetap jugak nak ucap terima kasih pade mereka yg skali skale sudi menjengah ke blOg aku ni untuk membace ape saje yg aku bebelkan.
Ade yg memang suke membace..
Ade yg saje saje nk bace sebab nak cari bahan untuk dikepochikan.
Ape daaaaaaaa...

Heh!

Bior le deme deme tu..
Gamaknye tak puas lagi kot nak menyemak dalam hal Org lain..
Dah ko tak suke aku (Dengan erti kate lain, tak nak jadi kawan aku)
tak payah le nak semak semakkan mate ko dengan menaip url blog aku.
Bace ape saje yg aku tulis dalam ni.

Tu tak dicampur lagi dengan manusia yg tOlOng spreadkan status update aku kat fb like 
'spread the love' then jadi 'love is in the air'
Heh!
Ade love love lagik ke gitu ghupenye?

Walaupun setiap hari, ko bangun pagi (ataupun sebelum tido di malam hari)
Dah set sesiap dalam kepale Otak,
'esOk aku nak bangun dengan gembira. tak nak amik peduli dengan ape yg Org buat utk rosakkan hari aku'

Tapi mampu ke ko?
Ye, aku mampu (KOT!)
Pernah ade yg memberitahu 
'Jadi profesional, jadi matang sket'

Heh!
Aku boleh buat macam tu.
Sebab aku mampu buat macam tu.
Tapi aku tak suke jadi hipokrit.
Walaupun aku cube usir jauh jauh perasaan hipokrit tu.

Bukan senang.
Payah okeh!

Ko cube tak nak jadi hipokrit tapi dalam mase yg same ko nak jadi profesional.
Apakah? 

Jalan penyelesaiannye, sebelum tido malam.
Muhasabah diri.
Pikir balik di setiap kekalutan, ke'tidak sedapan' hari yg ko lalui
Pasti ade jugak sesuatu yg mampu buat ko berbunga dalam hati.
p/s : Ade beza bile aku bertanya dan aku memarahi.

p/s/s : Aku tak suke 'nasi tambah'. aku prefer 'nasi dingin'. nak makan, boleh panaskan balik. 

0 comments:

tt