Wednesday, February 13, 2013

Goyah

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt =)

Saye udah kembali semula ke sini ! Ke mane?? Ke blog yg terbiar + dianaktirikan ni la. Aku tak pegi mane - mane pun. Ade je duk bertenggek kat Opis. Keje je banyak. Berukbanda aku tu pun asek wat perangai jek. Merajuk ngan Cik Epal gamaknye =P

Ari ni ari ke empat. Haha. 3 hari dah lepas dengan jayanye. Hari ke empat ni ade sedikit goyah. Haha..
Tapi egO ade duk cover kegoyahan tu..
Berapa lame nk tolong cover tu aku tatau la..

Diikutkan perasaan yang goyah neh, nak je aku ketepikan ego tu.. Tolak kuat kuar biar sampai jatuh dalam perigi bute. Cepat cepat timbus ngan simen. Haha. Biar duk mengeras je kat dalam tu..

Tunggu je la berape lame aku nk bertahan. Mintak mintak mAmpu bertahan sampai ke garisan penamat cabaran =)

Dan, ketika ini... Lagu ni duk terngiang ngiang !
Bukan jiwang yer.. Tapi... Korang sambung la sendiru yer!
DoakAn ego aku tetap maintain!
Takmo cair takmo goyah!

Jangan sesape nak pengaruhi aku!
Yang nun jauh di sana, jage diri baik baik!
Kalau lapar, pandai pandai le makan...
Kalau rase badan tu busuk, pandai pandai la mandikan diri tu..
Kalau sakit, makan ubat..
Kalau kalau kalau....

Ape ape je la!

Adios..

P/s : penat seh duk hitung hari

0 comments:

tt