Saturday, February 9, 2013

Bulan Kedua

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt

=)

Cakkkkkk !

Aku rase dah lebih dari 2 minggu blOg ni tak berupdate, tak berusik, tak berjenguk. Mane aku ilang?! Aku ade je. Keje cam biase, cume tahap nak menaip, update blOg segala bagai ni memang dah bertambah malas.

Oh, maafkan saye wahai blOg kesayangan T_T

Bulan kedua ni dugaan masih berterusan. Larat lagi la bahu aku ni nak memikul. Dan, aku terus memikul sehingga hari itu tiba!

Hari ape? Tungggguuuuuuuu......

Dua orang kawan baik aku dh selamat jadi orang rumah. Selamat menempuh alam rumah tangga te kawan-kawan..

Aku?? Seru tak sampai lagi..

Ade babnyak lagi aku nk update tp biar la duklu..  Kalu rajin aku update malam ni..

Selamat bercuti panjang memanjangkan esk dah
CNY

Babai...


0 comments:

tt