Saturday, December 15, 2012

Sindrom 'M'

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Hye hye semua :) So, macam mane dengan ujung minggu anda? Me?! Oh dah berakhir ujung minggu saye :( Uhukss. EsOk kembali ke kantOr seperti biase walaupun Incek bOs tak de dalam 'daerah'

Sekarang saye sedang mengalami sindrOm 'M'. Erk ape kes ni tetibe sOpan semacam siap bersaye saye neh T.T

Sindrom 'M' yang pertama --> MENGANTUK... Nowadays kan, asek mengantuk je. Dah le ujung minggu diabeskan dengan tidO, ari bekerja pun mengantuk. Kekadang tu, kat Opis time keje pun bOleh mengantuk tahap gaban..Nak kate tak cukup tidO, aku rase cam dah terlebih tidO. Peghut stitch ngan peghut aku dah nak same besar, mane tak nye.. asek tidO je kan.. T_T Kalu pagi, tak yah nak cite la, jenuh Puan Emak nak kejutkan aku bangun. Kalu datang mengantuk teruk tu, siap tertidO dalam bathroOm :P

SindrOm 'M' yg secOnd --> MALAS.. Sepanjang tahun ni aku rase malas. Teruk kan penyakit aku neh. Semua bende aku malas, termasuk makan. Kalu dh datang penyakit malas aku tu, tak yah dipaksa la aku wat pape, tak kan dibuatnye.. Kang aku tenung je. Kalu kene wat keje, aku pandang je kertas atas meja. Agak agak kertas tu keluar air mate darah, baru le aku terhegeh hegeh nak buat. Haha.. Paraaaahhhhh

Yang ketiga sindrOm 'M' --> MOODY.. Ade mase dalam sebulan aku akan moody tahap gaban. Bukan setakat mOody kat Org lain, kat diri sendiri pun jadik mangsa. Time ni, keje aku nak menangis jek. Bibir tu mencebik je. Air mate duk bertakung. Haha.. Cam buduss je rase. Tapi ni la kenyataan. Aku tak suke la mOody moOdy neh. Ingat best ke. Org sekeliling tak suke tau. Tak pepasal kang ade Org yg stress ngan mOody aku neh. Sape?! Biar la aku sOrang je yang tau. Haha *Gelak Setan*

Aku rase tu je kOt sindrOm 'M' yang kritikal kat diri aku sekarang neh. Sesape yg tak mampu nk bersabar hadapi sindrOm 'M' aku ni, dipohon agar menerjunkan diri mereka ke dalam cawan kopi O yg berasap. Tak pun, gantungkan leher kat pOkOk tuageh. *Tetiba teringat ticer Hay*

Ala, tak payah layankan sindrom 'M' yg melanda diri aku tu. Kang dilayang ade yg lebih tension daripada aku kang. Aku rileks je duk kat umah, kang tak pepasal kOrang plak yg masuk wad. Lalala..

Aku tengah rajin, nak irOn baju siap siap sebelum sindrOm 'M' aku datang. Chooowww :P

p/s : samat bekerja pd sesape yg bekerja esOk. aku keje tapi rase nak cuti je Senin ngan Selasa :P

0 comments:

tt