Wednesday, December 19, 2012

Secara Rawak ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

1. aku tak de mende spesifik pun nak wat entry. Just nak update sket sket je. Malas nk menaip panjang panjang sebenarnye :)


2. Dungun ujan renyai renyai plus mendung sepanjang mase.. Okeh, bab tu mOstly everyday aku update kat efbi kan :) Pepagi bute duk snap gambOr tetepi jalan :)

3. Aku ade addict kat satu game tu currently la. Memang kemaruk bersungguh sungguh Okeh. Game tembak tembak bubble.. Citenye, game tu sebab nak tOlong sekOr mOnkey tu g selamatkan awek dia yg kene culik dengan pemburu haram. Memacam la dugaan yg nak kene tempuh. Baru masuk level 100. tatau la bape banyak lagi level yg ade -.- Agak agak tensen duk dalam Opis tu kan, aku tembak le banyak banyak 


amek ko! siap print screen lagik :)



4. Tengah ari tadi K.Long anak tOkei kedai belakang tu kasik pulut kuning + rendang daging sempena Aiman, adik dia tu dah sembuh after berkhatan :) Sedap rendang tu. Makan plak ngan lempeng nyor, Lempeng nyor tu pun aku beli kat kedai dia gak. Tapau mase breakfast utk lunch. See, lunch aku makan lempeng je :P Tapi tak cair cair jugak lemak tepu -.-
Meleleh air liur tengOk pic ni T_T

5. Ari ni result PMR dh announce. Aku tak tau kat Dungun ni berape ramai yg dapat straight A's kan. Tak dapat infO  lagik. Caca dapat 6A 1B 1C. Okeh la tu kan. C utk Maths. Dia cakap Maths dapat C sebab dulu Umie dia tukang timbang ubi itik je mase mude mude. Haha.. Ye la, dulu kan mak bapak aku ade tanam ubi. Memacam ubi tanam. So, musim ubi anak anak semua kene kerahan tenaga la. Bersih + basuh ubi, timbang timbang sebelum Orang datang beli kat umah. Haha.. Lawak la Caca neh. Tapi English bOleh le plak B kan. Nasib baik B tu bukan BM, kalu tak memang pecah tradisi la ko Ca. Haha..
Jangan ditanye nape kaler kulit Caca x same ngan aku @_@


6. Ari ni aku minum 1 gelas + 3 kotak Milo. Banyak tu. aku rase kaler kulit aku pun dah same warne ngan air milo -.- *macam le sebelum ni putih cam salji* Sedap ghupenye Milo ni kan. haha..Tak pe, stOck milO kat Opis berlambak. sesape rase nk minum milO meh Opis aku yer. FOC!
I Luph Milo !!
7.  Aku ngah memblurkan diri duk pilih baju mane nak pakai esOk. Musim ujan ni tak de la beria sangat nak pakai baju g Opis kan. Pakai lawo lawo kalerpul kang sampai Opis basah kuyup gak @_@

Dah dah.. kang makin banyak aku taip makin sememeh ayat aku. ni pun dah macam hape.
selamat malam wahai semua reader ku. tido elOk elOk.

Babai.

p/s : 2 minggu sunyi sepi. mungkin dah dibace entry 'khusus' untuk beliau tu


0 comments:

tt