Tuesday, December 18, 2012

Blur Plus Serabut

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :) 

Nampak tajuk entry tu? Haaaa.. Tu la yg aku rase skarang neh. Semalam ade insiden. Ari ni Otak aku tak leh nk digest elOk elOk lagi kejadian yg berlaku tu. Forget pasal insiden tu. 

Hari ni kan aku rase aku masalah umah tangga. Ade sorang makcik tu datang cite hal family dia. Untuk 5 minit pertama aku cube dengar permasalahan dia. Masuk 5 minit yg ke dua aku dah start blur. 5 minit terakhir, aku  dh tak leh nak 'kunyah' ape yg dia cite. Last last aku aku bagi ayat yg tak menghampakan makcik tu, "Makcik, saye tak leh nak cite panjang panjang sebab saye tak kawen lagik''. 

Tu je jawapan terbaik yg bOleh bagik kat makcik tu. Haha.. Tengah tengah aku blur yg tak abes, Kak sue call ade claim yg prOblem. Lagik la aku jadik blur. Haha.. 

Dan petang ni, baru nak kemas kemas barang nak balik, aku teringat ade repOrt yg tak siap. Janji nak email pagi esOk. Argghhhhhhhh... 

Tensennnnnn !!!!!!!


p/s : Jangan terpedaya ngan meja tu. Tu semalam punye cite..

0 comments:

tt