Thursday, November 1, 2012

Short Update :)

www.tips-fb.com


Assalamualaikum wbt :)

Hye n_n

1. Ari ni dah ari Khamis, 1st Nov 2012 :) *sukesuke* sebab esOk dah Jumaat. Leh tido banyak banyak wOoo tambah tambah lagik musim ujan ni kan..

2. Ari ni rase muke cam sembab sket.. nak kate tak cukup tido malam tadi, cukup je.. awal je aku tido malam tadi.. bangun pun kemain lewat lagik.. BP naik kot.. Aish, jangan pening-pening-lalat-ijau dah ar ari ni..

3. Dungun ujan!! Yeah, since malam tadi.. Oh sejuk weh. Walaupun taburan ujan tak berape nak sekate.. Tok kah ujan lebat tapi bile lalu Bemban, renyai-renyai manje gitu.. kan tak sekate tu.. Aish.. Aku tak kisah sangat pun ujan :) Sebab leh sejukkan sket ati aku..

4. Semalam aku bimbo ngan ATM cimb + maybank.. pegi cimb nak bank in duit masuk account, skali cakap account aku tak sah. tapi kat mesin tu menebeng jek name aku kuar, siap ngan account number skali.. Aish.. aku bimbo ke mesin atm tu yg bimbo??

5. Talked to sOmebody, aku kate aku ni well-behave? Really? Since when?? Haha.. memang tak tercapai dek akal. Aku rase aku tak berape nk well-behave sangat mane pun sekarang ni... Keh keh.. cume tak berape nk gile-kentang-goreng cam zaman aku kanak-kanak riang dulu.. Sape yg percaye aku dah well-behave tu memang tak berape nk centre benOr la tu.. haha

6. Aku tak de rase nak keje pun ari ni. Alasan? Mouse lappy aku ilang. Misplace entah ke mane.. ni semua salah Didin. Boleh gitu?? Oh. memang spesis tak leh pakai. Bukan sebab mOuse ilang, tapi memang sebab pemalas yg teramat. suke delay-delay keje. bile sampai dateline, baru terkocoh-kocoh buat. Huh. padan muke ko debab!

Ni je aku nak update untuk ari ni.. Ade lagik satu entry aku duk peram dalam draft. Entry tu aku tatau nak publish bile.. Tunggu ati aku tenteram dulu kot.. yeah, memang tak tenteram yg teramat since ari selasa ari tu.. :(

Ok babai

p/s : mentari dah senyum sket.. sket je la...

p/s/s : perut nyanyi-nyanyi tapi tekak tade selera. ape macam?

0 comments:

tt