Wednesday, October 24, 2012

Pupus ~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Eh eh ade labah-labah duk buat sarang ar .. *hehe*

Hye kawan-kawan. Owh minggu yg agak panjang tapi singkat je rasenye :)

Selagi tarikh 28 Oct tak berlalu pergi selagi  tu la mase akan terase panjang..
Tade cite pape pun ari ni. saje nak taruk lagu Pupus by Dewa 19 neh..

Jom layankan  je la ..


Aku tak mengerti
Apa yang kurasa
Rindu yang tak pernah
Begitu hebatnya
* aku mencintaimu
  lebih dari yang kau tahu
  meski kau takkan pernah tahu

Aku persembahkan
Hidupku untukmu
Telah ku relakan
Hatiku padamu

 namun kau masih bisu
 diam seribu bahasa
 dan hati kecilku bicara

Reff : baru kusadari
cintaku bertepuk sebelah tangan
kau buat remuk sluruh hatiku

Semoga aku akan memahami
Sisi hatimu yang beku
Semoga akan datang keajaiban
Hingga akhirnya kaupun mau

Sebelum keluar spekulasi yg bukan-bukan, meh aku bagitau awal-awal. Lagu ni tak de kena mengena ngan sesape. Kang tak pepasal ade yang duk canang cite aku putus cinta. Aku tak de putus cinta ngan sesape erh. Jangan duk buat cite tak betul sangat ..

Lagu ni famous mase aku sem 1 kat Sintok dulu. Hari-hari aku duk melalak kat Bilik Zarith ngan Sue.. Dah le time tu bulan Puasa. Tahan telinga je diaOrang tu kan.. Haha.. rindu Sintok .. Sob Sob

Dah dah. aku tak de cite dh. Next week aku wat entry panjang-panjang plak. Now, nak balik rumah, aku nak rehat. aku rase sepanjang ari duk tegak kat kerusi. Sakit belakang aku neh :(

K.Bai.

p/s : Lately suke benOr ngan milo..
p/s/s : Kali ni agak kejam sket tapi itu perlu :)

0 comments:

tt