Saturday, May 5, 2012

27 Sudaa ~~!!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt ;)

Alhamdulillah, 4th May 2012 dah masuk 27 tahun usia aku.. Pada kawan-kawan yg wish kat FB, twitter, kat fon, TERIMA KASIH banyak banyak sebab sudi wish dan ingat birthday aku :) Hehehe.. Dah tua tu. tapi belum masuk 2 series lagik. cume menghampiri jek :) Tak celebrate mane-mane pun ari ni. Cam biase jek, bangun pagi pegi pasar, balik umah tidO, malam sambung wat keje Opis :)

Untuk kawan-kawan yg bagi ucapan, mendOakan sesuatu untuk aku, terima kasih ;) dan, di usia 27 tahun ni, aku nak berterima kasih pada mak aku, sebab sudi lahirkan aku, pada arwah ayah aku, terima kasih sebab membesar dan melengkapkan diri aku dengan ilmu dunia dan akhirat. Pada adik beradik yang sentiasa ada bila aku susah dan senang. Hugs kamu semua ketat :)

Walaupun agak terkilan disebabkan ade mereka yang rapat x wish/ingat birthday aku ari ni.. Think positive ! Maybe mereka sibuk dan terlupe :) Tak pe..

Tak banyak bende yg aku harapkan untuk usia ke 27 tahun ni. Semoga aku lebih tabah dengan dugaan dunia dan mampu untuk berdepan dengan semua anasir-anasir yang bakal menggugat kehidupan aku. 'seseOrang untuk mase depan', untuk bab ni aku tak meletakkan harapan yang tinggi atau dengan erti kata lain, aku tak mengejar cinta. aku ade cita-cita yang perlu diutamakan :) Orang akan cakap, di usia 27 tahun dah sepatutnye, status CIK bertukar kepada PUAN. Ye, sepatutnye begitu. tapi sape la kite untuk mempertikaikan ape yg telah diaturkan Oleh Illahi :) Aku cume mampu menunggu untuk 'seseOrang untuk mase depan'

Semoga aku terus dikurniakan kesihatan yang baik walaupun sekarang badan asek rase lemau jek. Kurang vitamin, kurang antibodi, yang lebihnye LEMAK jek :P Nak wat cam mane kan, nafsu makan tak pernah nak berhenti tambah lagik selepas waktu berpantang ni kan :)

Hadiah?? Owh untuk tahun ni tak de dapat adiah pun :) aku just beli adiah untuk diri sendiri cam tahun - tahun lepas jugak as a reward untuk diri aku :) Boleh je gitu kan sebab memang aku tak mengharakan pemberian Org pun :)

Last but not least, sekali lagik aku nak ucapakan beribu-ribu-ribu terima kasih untuk semua yg wish dan mendoakan kesejahteraan aku di hari lahir aku ni... Sangat-sangat terharu Okeh atas kesudian dan ingatan anda semua pada diri aku..

Sayang korang semua ketat-ketat :)

p/s : Ye, tahun ni kamu lupe lagik.. Saye terima kelemahan kamu T_T

0 comments:

tt