Wednesday, March 7, 2012

Senyum Pagi Rabu

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt ;)

Pepagi ari update status cam tu kat fesbuk.. Tak sampai few minutes, ade yg pm aku..

'weh, sape carik pasal'

'uits anak buah sOund ke?'

'sape x puas ati ngan ko n
eh'

Hehe.. memacam la.. Senyum sOrang bace sms ngan pm kat fesbuk..

Nak dimaklumkan di sini, status yg aku up pepagi bute tadi tu tak de kene mengena ngan

i- staff kat pejabat aku
ii- Org - Org yg berkaitan ngan bidang keje aku


Ni cite luar punye.. Tak payah la nk menimbulkan spekulasi yg ntah pape tu..
Tak yah leh nk pikir aku ade masalah ngan budak budak Opis..
Dalam fb aku tu bukan ade Org yg berkaitan keje aku jek..
Berlambak lagik Org lain.. 

Member member IZ dulu, cOursemates UUM, kawan kawan yg memang sedia ade jadik kawan aku..
Tak elok la.. kite tak tau ujung pangkal hal sebenar, tapi kite duk bagi pandangan / kritikan,
Pastu mule la, cite cite yg x sedap kuar..
Tak pasal pasal kite dh jadik batu api..

Dan, pada mereka yg berkenaan.. dah dah le jadi batu api.. aku dh penat duk kutip pahala disebabkan kamu ;) Nak jugak bagi kamu pahala, tapi tak de bende pun pada kamu yg bOleh menarik perhatian aku utk diceritakan ;)

Alhamdulillah, aku masih ade sedikit rase bersabar.. Kalau rase sabar tu dah tak de, kOmpem aku p cari Org yg batu api tu >.<  Rase cm dah lame je tak hempuk Org laju - laju ;P

p/s : Nak menangis tapi rase cm lemah je bile air mate mule meleleh ;)

0 comments:

tt