Tuesday, January 17, 2012

Tiada Berhati ?? !!

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Erm. Saye tade hati?? Oh apekah??!! Tidak normalkah seOrang manusia yg bernama Noorul Jannah itu?? Rasenye ade hati. Tapi rase cam tade hati 2,3 menjak neh. Bermula dengan satu berita yg dikhabarkan sejak sebulan lepas.

'Beb, ade new bOrn. Tak g lawat ke? '

'Eh, dapat anak sedara baru erk?'

Aku?? Mimik muke, cam biase,  tade rase pape. Tade rase pun yg menjentik ati sanubari nak mencari info tambahan, maklumat terkini utk kenyataan di atas. duk Opis, wat keje, balik umah tidO. Perlu ke menjawab segala kenyataan berkenaan. Kenyataan yg bakal mengundang spekulasi a.k.a kontroversi yg mengakibatkan keadaan menjadi semakin tegang.

Senyap cite hal Org dapat baby, kuar plak cite hal tunang - nikah -kawen ! Tade cite lain ke? Baik la buke cite pasal bile nk sambung master ke.. Ok, cite tu memang relevan ngan usia aku sekarang neh. Tapi perlu ke isu tu sentiase berlegar di persekitaran?

'Kawan baik kO nk tunang, kO bile lagik'

Dan, sekali lagik, ketiadaan rasa hati muncul !

Pape pun, Tahniah pada kawan-kawan yang bakal bertunang, bakal mendirikan rumah tangga, bakal dan telah mendapat baby :) Ikhlas Okeh !

Aku tak tau sampai bile rase tiada hati tu akan menguasai jiwa. Mungkin bile umo dah masuk 3 series kOt. Jangan tanye aku ape penyebab aku tiada rasa hati :)

p/s : Sesuatu situasi akan menjadi faktor penyumbang kepada kemunculan sesuatu perasaan....

0 comments:

tt