Monday, December 26, 2011

Mimpi ~~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Samat pagi kawan - kawan :)

Hampir 2 minggu tak up pape entry. Busy plus buat buat busy :) Ngeh ngeh .. Nak update, tapi idea kering. Tak tau nk taip ape. Mungkin Otak senak ngan tOuch pOint yang bertOuch tOuch tu..

Okies, back tO the tOpic :) Malam tadi aku mimpi bende yg aku rase tak patut kuar dalam mimpi aku. Mimpi pasal Org yg xrapat ngan aku. Kenal cam tu cam tu jek. Pernah sekapal dalam kerjaya. Erm. ketepikan sOal tu.

Dalam mimpi tu, beliau bersama suami mengalami kemalangan jalan raya. Si suami beliau cedera parah & dimasukkan ke ICU. Wad ICU yerk bukan ICU Jabatan Perdana Menteri. Manakala beliau meninggal dunia di tempat kejadian. Dalam mimpi tu, muke beliau pucat giler. Yela, Org dh mati mesti le muka akan pucat kan. Yang menjadi persOalan, nape mimpi pasal beliau?? Sedangkan sebelum tidO malam tadi, xde pun aku terpikir Or teringat pasal beliau.

Hurm.. Org kate, kalu kite mimpi ade Org meninggal dunia, umOr Org akan berkenaan makin panjang & lambat lagik nak meninggal. Sejauh mane kebenaran tu, tak dapat nak dipastikan.

Walaupapepun, aku dOakan beliau dan keluarga sentiase dipanjangkan usia, dilimpahkan rahmat Oleh Illahi. Lagi pun, tu mimpi je kan.. Erm.. Mintak mintak tak de pape yang berlaku..

p/s : Tahniah pada kengkawan yang dipinang & dirisik pd minggu ni :)

0 comments:

tt