Tuesday, November 22, 2011

Tade Le Teruk Mane Pun ~~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum wbt :)

Wah wah, senyum sampai telinga :) nampak segala bagai lesung pipit :) Mane x senyumnye, malam tadi dh puas bersOrak bagai, sOre hampir hampir nak ilang, darah turun naik, jantung berdegup 180kmj. Aish. Alhamdulillah, nasib menyebelahi team Harimau Muda. Dengan penalti 4-3, pingat emas bOla sepak sukan sea ke 26 jadik hak milik Malaysia. Bangga menjadi warganegara Malaysia :)

Tapi sebenarnye kemenangan Malaysia malam td xde kene mengena pun ngan tajuk entry kali neh :) Sajek kasik intrO pasai bOla. mOod bOla x berkesudahan lagik :) 



Entry kali neh berkaitan kehidupan SINGLE aku. Aik, pasaipa plak neh :O :O Bile dh masuk umO 26 tahun neh, ade Org yang beranggapan, single diusia begini bOleh dianggap as LOSER ! Apekejadahnye kan. hOkeh la, bagi aku single tu bukan le big prOblemO sangat kan. Yela. aku rase ngan tuntutan keje aku skrg neh, senang aku single, senang aku nk kemana-mana. tade terikat ngan sape. 

Payah gak wei. bile ade BF yg xleh nak memahami keje kite. nk g mane mane nk kne mintak izin bagai, ngalahkan Org dah nikah kawen neh. haha. hadOi. bagi aku, selagi aku xberstatus kepada incek suami, maknenya dia xde hak nk cOntrOl idOp aku. maap yerk kalu ade yg terase. Keh Keh. 

Single ke dOuble ke triple ke.. xsemua xpenting. Janji dia bahagia ngan idOp yg kite duk jalani hari-hari. Xgune kalu kO ade duit banyak, bf yg sayang kO bagai nk gile, tapi idOp kO xhappy :) Jalani kehidupan ngan penuh ceria. Bile kO nk lOmpat, kO leh lOmpat. bile kO nk menjerit, lOntarkan je vOkal kamu :) Malaysia is a freedOm cOuntry :) Macam aku, bile aku rase aku nk sengih, aku sengih sepanjang ari.. bile nk mOody, duk diam - diam . Haha.

Kesimpulannye, kehidOpan SINGLE MINGLE neh bukan sesuatu yg meLOOSERkan anda. Hayati kesinglean dengan penuh khusyuk. Bile dh dOuble, chances nk single balik tu dah tipis. Keh Keh. dan, jangan lah kite melabelkan Org yg dah berusia 25 tahun ke atas & still single tu LOOSER ngn TAK  LAKU. Haha. Banyak lagik bende lain diaOrg nk pk selain mendOublekan idOp mereka :)

p/s : x salah sesekali merendahkan keegOan utk membuatkan Org lain tersenyum :) sebab senyuman mereka mampu memberikan sinar kebahagiaan dalam idOp kite jua :) 

p/s/s " aish. xsempat lagik nk menjenguk si kembar n her baby :)

Erk.. x sempat nk cari yg tudung kaler PINK 

0 comments:

tt