Wednesday, October 5, 2011

Jage Tepi Kain Sendiri Hokeh !

www.tips-fb.com

Second entry fOr TODAY!

Berasap-asap telinge aku skrg neh. duk tahan marah. ade sesape yg bOleh nampak ke.. haha. Aku xpaham ngan sOrang minah neh. ape hal busuk hati sangat ar. nak kate bOdOh, mak aih, pelajaran tinggi dari aku. nk kate lawa sangat, xde pung ! muke cukup-cukup makan jek. nak kate keje best, xbest mane pun. Best lagik keje aku.

Yang aku peliknye, dari dulu sampai sekarang x abis abis nk menyusahkan idop aku. dah le dulu-dulu duk memfitnah aku, sampai ilang kawan aku sOrang. memang tahap kecelakaan minah ni sangat le tinggi. bile dah abis bab belajar, dia duk mencanang hal lain plak. weh minah, ko tau x, ape yg ko dah buat kat aku tu, xberbaloi ngan ape yg aku pernah nOlOng kO dulu. ni kuar bab mengungkit dah. ape la kO neh.

Ni yang skrg neh, duk menyebuk hal persOnal aku. wat pe nk menyebuk hal aku. aku xpernah pun ngamik tau hal kO tu. berape ramai laki yang pernah kO pasang, ape yg kO wat ngan diaOrg dulu. wei, ape yg aku tau pasal kO, aku simpan diam-diam dalam perut aku neh. tak naknye keaiban kO tu terbukak. isk isk

cume satu harapan aku, dengan bertukarnye status kO nanti, ko akan dibimbing oleh bakal suami kO ke jalan yang diredhai. cukup-cukup le tu duk mengeji, duk mencanang fitnah pasal Org. tak kemane pun nanti. aku ade life aku sendiri, kO pun ade life kO sendiri. jangan le sampai aku wat bende yg xpatut nanti. bertaubat la wahai perempuan ...

p/s : ape la nak jadik ngan dunia skarang kan.. makin maju dunia, makin kolot pemikiran manusia...

0 comments:

tt