Wednesday, October 26, 2011

Akhirnya Aku Kahwin !

www.tips-fb.com

Statement Paling Giler Pernah Aku Post =P












Assalamualaikum :)

Status yg kat atas tu aku pOst kat fb on 14th Oct 2011 ari tu. ade yg agak terkejut & ade yg gelak. keh keh. ye la kan. aku rase tu statement paling giler pernah aku pOst :) mane aku x kate giler, bOipren tade, pakwe tade, kekasih tade, tup tup.. skali kuar AKHIRNYA AKU KAHWIN !

Ekceli, AKHIRNYA AKU KAHWIN  ni tajuk salah satu nOvel yang aku beli. aku kan suke bace nOvel. Okey. mesti ade yg akan kate, muke siyes, jiwa keras, tapi bace nOvel T_T. aku memang ngaku aku antu nOvel. ye la, tensen weh, aseh bace bende yg siyes jek. sOmetimes kne bace gak bende yang santai. cam nOvel neh.


Novel ni biase - biase jek tapi leh wat aku gelak sOrang-sOrang. yang paling best, watak dalam neh pasal sOrang budak name DIANA, dia ni  DEBAB -erk, nickname aku time mude remaje- then, watak herO tu plak, SYAFIZI... Cite ni pasai kehidupan semasa, dak debab, yang slalu kne perli ngan Orang, dikategOrikan sebagai x laki and senang dipermainkan Org. tapi aku xde la feeling kan watak tu as diri aku. keh keh..

Dan, di alam realitinye, aku bukan le manusia yg pOyO utk annOunce sesuatu berita gembira ngan cara tu. ade care lain lagik kan. tapi xtau le kalu gile aku datang, kat kad kawen aku nanti, taruk tajuknye cam tu je. keh keh. lawak - lawak. dan pada aku, jOdOh aku belum sampai lagik. bakal suami aku x kuar lagik dari kuntuman bunge tulip =P

Okeh le, tade idea lagik nak taip. erk, paperwOrk nk bentang esk tak start wat lagik. aish mate panda lagik le aku malam neh :( bye !

p/s : fb aku, ikut suke aku le nak update ape kan :)

0 comments:

tt